Kalite Yönetim Birimi
01 Haziran 2022

  • Sağlıkta Hizmet Kalite Standartları ve ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak,
  • Bölüm hedeflerine, indikatörlere, göstergelere yönelik, bölüm tarafından yapılan analiz sonuçlarını değerlendirmek.
  • İç tetkikler ve öz değerlendirmeler sonucunda hastanedeki mevcut sorunları tespit etmek, öncelik sırasına koymak ve bu doğrultuda iyileştirme çalışmaları yapmak ve yapılmasını sağlamak.
  • Hasta ve çalışan anket sonuçlarını değerlendirmek.
  • Birim kalite sorumlusu tarafından takip edilen düzeltici, önleyici ve iyileştirici faaliyetleri değerlendirmek.
  • Yeni çıkacak ve yürürlükteki standartlarda olabilecek değişikliklerin takibini yapmak.
  • Kalite Yönetim Sistemi ve SHKS ile ilgili eğitim faaliyetlerini Eğitim Koordinatörünün Görev Tanımı kapsamında gerçekleştirmek.
  • Resmi kuruluşlar tarafından istenen istatistikî verilerin hazırlanması ve ilgili kurumlara gönderilmesini amacıyla Başhekimliğe göndermek.
  • Her ay sağlık bakanlığının istediği istatistikî verilerin ilgili kuruluşların web sitesinden girişlerini yapmak. 
  • Sağlıkta Hizmet Kalite Standartları ve ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde hazırlanan; Yazılı düzenlemeleri kontrol etmek, yazılı düzenlemelerin revizyonunu takip etmek.
  • Hizmet sunumuna yönelik istatistikî bilgileri değerlendirmek.
  • SHKS çerçevesinde belirlenen komitelere üye olarak katılmak ve toplantıların takibini yapmak.